מה כדאי לדעת לפני הזמנת הזמנות לחתונה?

מה כדאי לדעת לפני הזמנת הזמנות לחתונה?

1. כמה הזמנות להדפיס ואיך מתחילים?
הצעד הראשון בדרך להפקת הזמנות החתונה המדהימות שלכם הוא חישוב כמות ההזמנות שתצטרכו. אין צורך להדפיס הזמנות ככמות האורחים המוזמנים משום שחלקם מגיעים בזוגות או במשפחות. עם זאת לא כדאי להדפיס מעט מידי משום שהדפסה מאוחרת בכמות קטנה של הזמנות תעלה יותר באופן יחסי, וחבל. חישוב נכון של כמות ההזמנות שתצטרכו יעמוד בדר"כ סביב ה70%, ועדיף שתישארו עם כמה הזמנות ספייר מאשר חוסר.

השלב הבא הוא שליחה של התשלום ושל הנוסח המדויק שתרצו שיופיע בהזמנה שלכם. אם אתם הולכים על עיצוב מהמאגר הקיים, נשלח אליכם סקיצה ראשונית לחוות דעתכם. אנו פתוחים לשינויים, ונשמח לערוך שיפוצים, עד שנגיע יחד לגרסה שתקלע בול לחלומות שטוויתם אודות הזמנת החתונה החלומית שלכם…

אם אתם הולכים על הזמנה בעיצוב אישי, נקיים שיחת עבודה טלפונית מעמיקה וממצה, בה נערוך סיעור מוחות משותף, נעלה יחדיו רעיונות וכיווני עיצוב אפשריים, ונמתח את הדמיון עד לקצה גבול היכולת. הסגנון והטעם האישיים שלכם, בשילוב הידע המקצועי, הניסיון, והכלים המתקדמים שלנו, יתמזגו יחד להזמנה מדהימה וייחודית שלא דומה לאף הזמנה אחרת שקיבלתם אי פעם. הזמנה שמייצגת אתכם יותר מכל! לאחר מכן, נשלח אליכם סקיצה ראשונית, ומכאן, נמשיך יחד, עד לקבלת התוצר המוגמר שיגשים את כל חלומותיכם העיצוביים ויסחט מחמאות אין סופיות מהסובבים.

2. כמה זמן אורך התהליך?
תלוי בכם! זמן התגובה שלנו מהיר, ואם גם אתם תמהרו להגיב ולהזיז עניינים, נוכל לסיים את הפרויקט במהירות וביעילות, לשביעות רצונכם. ברגע בו מתקבל האישור הסופי מצדכם, אנו נעביר את ההזמנות להדפסה והן יהיו מוכנות עד 4 ימי עבודה. במידה ותהיו מעוניינים במשלוח עד הבית, ההזמנות יגיעו אליכם לאחר מקסימום 2 ימי עבודה נוספים.

3. אז מה לגבי הדפוס?
תחילה נחליט על איזה נייר להדפיס את ההזמנות:
– נייר כרומו מט 300 גרם: נייר חלק ועבה מעט, אשר סופג צבעים באופן הטוב ביותר, ומתאים ביותר להזמנות עשירות בצבע.
– נייר פנינה לבן / קרם: נייר מהודר ומנצנץ משהו, משדר יוקרה, המתאים יותר להזמנות שעיצובן מינימליסטי. נייר זה יקר יותר מהכרומו ב 70 אגורות להזמנה.
– מעבר לכך, ניתן להדפיס את ההזמנות על מבחר סוגי נייר נוספים. לפרטים, פנו אלינו.

ובאיזה גודל נדפיס אותן:
אם אתם רוצים להשתמש במעטפות שהאולם שלכם מספק, מומלץ לבדוק איתם מה גודלן של המעטפות. גודל ההזמנות הסטנדרטי, המתאים בדר"כ למעטפות סטנדרטיות, הוא 17X12 וזה הגודל בו עיצבנו את מבחר העיצובים שלנו. אם תרצו, תוכלו לבחור בגודל שונה בתוספת תשלום סמלי.
שימו לב שתמיד תיתכן סטייה בצבעי הדפוס של עד 5% ממה שאתם רואים על צג המחשב, ועד 2 מ"מ תזוזה בצידי ההזמנה. אין מה לדאוג, סטיות אלו בדר"כ אינן מורגשות כלל ולא יגרעו מיופי ההזמנה המובטח לכם.

4. כמה זה עולה?
המחירים תלויים במספר ההזמנות, סוג הנייר, סוג ההזמנה ובגורמים נוספים. למידע נוסף על המחירים באתר.

5. מתי משלמים?
מראש. רב הסכום הולך ישירות לבית הדפוס ולכן לא ניתן לפצל את התשלום.

6. איך משלמים?
– באמצעות המחאה
– באמצעות העברה בנקאית
– באמצעות כרטיס אשראי

לשאלות נוספות פשוט תרימו אלינו טלפון ל-0546133336 והכל יהיה ברור :) בינתיים, שיהיה המון מזל טוב!

יש לכם שאלה? רוצים להזמין?
נשמח לעמוד לשירותכם!
התקשרו אלינו ל 054-6133336
או מלאו את הטופס הבא ושלחו אלינו.
מחכים לשמוע מכם

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

תוכן ההודעה

captcha